Otázky klientů
Co když mi nepříjde potvrzovací email?
V případě, že vám nedojte potvrzovací e-mail, nezoufejte. Zkuste se podívat do složky SPAM ve své emailové schránce. Odesílání e-mailů z našeho serveru má zhruba 5 minutové zpoždění, proto se do e-mailové schránky podívejte po této době znovu.
Pokud ani po této době e-mail ve schránce nenajdete, stačí když se ozvete provozovateli a vám ručně provede aktivaci účtu.
Pro lepši pochopení funkce e-mailu je zde krátké vysvětlení:
E-mail ve své podstatě a definici není garantovaná služba. Lze ho přirovnat k pohlednici nebo korespondenčnímu lístku zaslanému pozemní či leteckou poštou. Většinou dojde na místo určení, když ho ale třídící centrum nebo doručovatel nikde neztratí. Když nedojde, tak ho většinou už nikdo nikde nedohledá, průchod jednotlivými uzly není totiž nikde zaznamenáván.
Nástroje
sdílet na sociální síti fb
Kam dále
- Co když mi nepříjde potvrzovací email?
- Jak dobiju kredit
- Jak funguje registrace
- Jak fungují náhradníci
- Jak se přihlásím do zákaznické zóny
- Jak stornuji lekci
- Jak vytvořím rezervaci
- Jak zaplatím za objednanou lekci
- Jaké jsou platebmí modely ve studiu
- Kde najdu rozvrh hodin
- Kde uvidím pohyby na svém účtu
- Kde uvidím své rezervace
- Proč se nemůžu přihlásit