Nastavení systému
Dokumenty u registrace
Pomocí této funkce můžete prokazatelně seznámit své klienty s vybranými dokumenty. Využít to můžete například pro:
- seznámení s provozním řádem
- udělení souhlasu pro zpracování osobních údajů (GDPR)
- seznámení s ceníkem
- potvrzení o bezinfekčnosti
Kdy se klient senzámí s dokumenty
Klient se seznámí s dokumenty na stránce registrace klienta při registraci (pokud je nový) a nebo při objednání vybrané lekce na stránce rezervační systém, případně při objednání poukazu nebo objednání kurzu. Bez odsouhlasení klient nedokončí objednávku/registraci.
Aktualizace dokumentu
Může nastat situace, že v průběhu času potřebujete dokument aktualizovat. Například když chcete aktualizovat provozní podmínky, vložit nový cenník a podobně.
Stačí nám dokument poslat, my ho nahrajeme do rezervačního systému a ten klienty sám vyzve k jeho odsouhlasení.
Jako administrátor můžete vložit maximálně 2 dokumenty současně. Pokud potřebujete seznámit klienta více dokumenty (soubory), doporučujeme všechny informace vložit do jednoho souboru. Velikost souboru (počet stran) není nijak omezen.
Administrace klientů
V administraci klientů vidíte, kdy se vybraný klient s daným dokumentem seznámil.
Kde najdu
Prezenční listina
V denním přehledu naleznete funkci zobrazit prezenční listinu. Na této listině se u každého klienta zobrazí datum seznámení s vloženými dokumenty.
Kde najdu
Nastavení serveru
V nastavení vidíte dokumenty, které musí klient prostudovat a následně odsouhlasit. Máte možnost vynulovat statistiku, to znamená že se opět zobrazí klientům při registraci/objednání nové lekce. V případě, že chcete dokumenty aktualizovat, pošlete nám je na e-mail: info@chytra-rezervace.cz ve formátu pdf. Zbytek už zařídíme my.