Administrace klientů
Obnova hesla do zákaznické zóny
Pokud si klient nepamatuje přihlašovací údaje do zákaznické zóny, můžete mu je jednoduše zaslat na e-mail. V sekci administrace klientů stačí zaškrtnout volbu a zaslat klientovi e-mail s požadavkem na obnovu hesla.
Postup
- V administraci klientů si vyberte klienta, kterému potřebujete zaslat přístupové údaje.
- Klikněte na upravit u tohoto klienta.
- V zobrazeném formuláři zaškrtněte volbu zaslat klientovi e-mail s požadavkem na obnovu hesla.
- Po stisknutí tlačítka Uložit se odešle požadavek.
- Zhruba do 5 minut přijde klientovi návod jak si obnovit heslo.
Klienti můžou využít tento odkaz: obnovit přístup do zákaznické zóny
Kde najdu
Plovoucí menu - Klienti - Upravit klienta
Nástroje
sdílet na sociální síti fb
Kam dále
- Import klientů z RS do skupiny
- Kredit po registraci klienta
- Obnova hesla do zákaznické zóny
- Platební model paušál
- Platební modely
- Příznak - nový klient
- Skupiny klientů
- Výchozí platební model
- Zařazení klientů do skupin
- Změna platebního modelu
- Zpráva pro klienty kteří si objednali kurz nebo dárkový poukaz
- Zpráva pro klienty ve skupině
- Zpráva pro náhradníky
- Zpráva pro účastníky lekce
- Zpráva pro vybrané klienty