Administrace kurzů
Přehled žádostí (kurzy)
Tento seznam slouží k tomu, abyste měl přehled o všech žádostech od klientů na zařazení do kurzu.
Seznam si můžete filtrovat podle toho, zda je žádost vyřízena či není. Dále si můžete filtrovat žádosti podle jména a příjmení klienta. Stačí zadat pouze část a po stisknutí tlačítka se seznam ihned omezí.
U každé žádosti můžete využít nástroj vyřídit. Jakmile kliknete na tento odkaz, žádost se označí jako vyřízená a doplní se datum vyřízení. Nezapomeňte informovat klienta o vyřízení žádosti. V tuto chvíli se mu žádná zpráva neposílá.
V praxi to funguje následovně
- Klient si podá žádost v zákaznické zóně. Administrátorovi přijde zpráva e-mailem a žádost se uloží do administrace.
- Administrátor se spojí s klientem a dohodnou podrobnosti (placení kurzu, časy konání a podobně).
- Po vzájemné dohodě administrátor přiřadí klienta ke kurzu (ve správě klientů).
- Administrátor vyřídí/nevyřídí klientovu žádost o zařazení do kurzu.
- Administrátor informuje klienta.
Nástroje
sdílet na sociální síti fb
Kam dále
- Administrace kurzu
- Lekce pro vybrané skupiny klientů (Kurzy)
- Objednání kurzu
- Přehled žádostí (kurzy)